permulaan warga desague. teaser

/ 23 October 2011 /
sebelum itu.

desague : dey - sa - gu - air. tapi telah kami ubah menjadi , : dey - sa - gi


ini cerita desague. apa maksud desague. itu cari sendiri. jangan nak malas. ini cerita kami warga desague. bila aku maksudkan 'kami' sudah tentu bukan hanya aku saja peneraju utama blog baru ini. ada beberapa orang lain yang akan terajui sama. taraf mereka bukan sudah tahap desague. malah lebih daripada itu.

hendak belajar dari mereka untuk jadi desague yang berjaya? aku rasa baik tak payah. jadi manusia normal pun dah cukup walaupun aku rasa ramai je desague kat dunia ni. malah lebih dari kami pun ada. ini permulaan sebuah cerita. kami gemar untuk ber'desague' .telah kami, warga desague berbincang, apa yang yang patut ditulis sepanjang wujudnya 'desagues-desague.blogspot.com' ini.

ya. ada banyak idea dan ianya sangat menerujakan. just wait & see bila desague mula tunjuk sifat-sifat manusia yang kadang kala tiada siapa yang ingin akui. jangan sekali sekala menolak kenyataan apa yang akan kami coretkan. sebab ianya kebenaran.

bila kami mula berbicara, semua 'desague' itu akan keluar walaupun kami cuba menahan sedaya upaya untuk menjadi normal. *gulung-gulung rambut*  ini dunia desague, kami yang tentukan peraturan bila anda berada di dunia desague.

teaser. tak perlu lebih-lebih sebab ianya akan bosan bila terlalu banyak informasi cuba dicerap. ini pun sudah cukup. sila berhati-hati semua. kalau jatuh dalam longkang, sila bangun sendiri.

0 comments: