perempuan bajet hot takde beza dengan monyet.

/ 24 October 2011 /
assalamualaikum. hai korang-korang! kembali bersama Nuha di rancangan Desague. tajuk kita pada hari ini ialah

perempuan bajet hot takde beza dengan monyet!*tepuk tangan dengan kuat!!! *

kenapa aku cakap macam tu? cuba korang-korang tengok gambar ni.



bwahaha, bagi aku, gambar diorang berdua ni dah takde beza. please girl. jangan memalukan kaum wanita dengan membuat gaya hot la kunun-kununnya. pui la! muka macam mintak kaki lepas tu mintak pelempang laju-laju.

wahai gadis hot! *perasan hot sebenarnya* aku tahu mungkin kau akan cakap,

" gambar aku! suka hati aku la. kau nak sibuk-sibuk apesal pulak? mak bapak aku tak bising pun!"

pang! kepala aku rasa berpusing. itu hak kau untuk ambik gambar macam tu. jadi ini pulak hak aku untuk komen gambar kau. jadi, jangan nak marah sangat la kalau ada orang kutuk gambar kau. apesal? kau bajet ada orang nak komen gambar kau yang cantik ini. *kunun-kununya la* pui la!

ini bukan the only stereotaip yang wujud. banyak lagi. TERlalu banyak sampai rasa nak ketuk-ketuk kepala dengan hammer. please girl. jangan memalukan Malaysia dengan buat dan amik gambar macam tu. sangat JALAN HAJI TAIB okay! ewww.

aku tahu dengan mengambil gambar dengan mulut terjojol, pasti membuatkan kau terpikir yang kau ni hot macam Megan Fox ataupun Angelina Jolie.


sangat cun okay! ini kita panggil bergaya bukan JALAN HAJI TAIB.


ini pulak kita panggil Hollywood, walk of fame. ini bukan JALAN HAJI TAIB, WALK OF HELL.

bwahaha. dengan mengambil yang hot *kunun-kununnya la* membuatkan aku tergelak terguling-guling. ianya sekali gus merendahlan martabat korang. jangan fikir, seksi itu semuanya hot. kau amik gambar normal-normal pun boleh buatkan orang tertarik. tak perlu nak jojolan mulut macam monyet itu. 

be natural guys! *dah macam pakar fesyen sudah!*

apa-apa pun, amik iktibar dan please, jangan nak camwhorring sangat la sebab boleh jadi sangat menakutkan! girls, take this lesson dan jangan nak over sangat amik gambar. please respect terhadap manusia lain yang mungkin muntah tengok gambar macam tu. aku tahu, ianya kind like trend yang kadang-kadang full dekat facebook.

pang! menjelikkan!

aku rasa mesti monyet tu pun nak pelempang korang sebab amik gaya fesyen dia berkamera. bwahaha. got to go people. daa~

hati-hati semua. jangan sampai terjatuh dalam longkang. kalau jatuh, sila bangun sendiri!!!

0 comments: