menumpang

/ 14 January 2013 /
assalamualaikum and a very good morning.

tahu tak apa perasaan menumpang. aku rasa macam seorang gelandangan yang menumpang tidur di bawah jambatan dan aku terasa macam hak aku telah diambil. aku rasa , Ya Allah, bengangnya aku. aku rasa nak baling kasut, baling buku, baling almari semua la. aku tak tahu la semua ni hanya dugaan ke apa ke, tapi serius fed up gila barbie plus jilaka ayam.

oh, sorry la. bahasa penggunaan entry ni agak kasar. tapi aku memang tengah bengang gila. aku ialah seorang MTM di salah sebuah kolej di U**. I am supposedly kena jaga kolej and tinggal dan lepak dalam bilik aku, tapi hakikatnya aku kena kemas barang macam pelajar lain, masuk barang2 dalam kotak dan sebagainya.

cuti semester untuk U** da pun start and ini bermakna kolej akan kosong., tapi aku dengan beberapa MTM lain terpaksa duduk kolej sebab banyak event yang akan berlangsung. plus, dekat kolej aku ni ada budak2 asasi duduk sama. pelajar2 degree akan cuti selama 5 minggu tetapi pelajar2 asasi still ada kat kolej.

berbali kepada cerita utama. aku supposedly kena tinggal dekat bilik ketua blok bersama dengan 3 orang lagi MTM tapi aku tak dapat nak terima hakikat yang bilik ketua blok tu penuh dengan barang2 ex  roomamate dia.

fuck!

first, kat mana aku nak tidur la celaka kalau katil semua ada lagi cadar kau. ada lagi kau punya belongings + kotak ayam dan segala bagai barang.

second, kat mana aku nak letak baju2 aku. ni memang jilaka + ayam tak boleh belah. takkan la aku nak letak baju aku kat dalam beg selama 3/4 minggu. that would be mangkuk tak guna. bongoknya hidup tapi tak boleh nak compute wahai pihak pengurusan. the more bongok pun ketua blok. alahai,

dan sekarang, aku tak tahu nak letak barang aku kat mana, barang aku bukannya sikit. banyak! dan lepas tu kena jaga kolej. cuti sem 5 minggu jadi 1 minggu je. aku - bengang - gila - nak -mati. kam onn! be sense sikit la. aku ni pun pelajar jugak.

aku da terasa malas nak datang segala event bongok tu. aku even takde tempat nak tidur. pukimak la kan. ahhhhhhhhhh, aku da terasa nak mencarut gila babi. babi, babi, babi.

bengang nak mati. aku banyak nak luah sebenarnya, banyak aku nak mencarut. serius aku sakit hati. nak tidur pun takde tempat. :( aku terasa macam pengemis yang takde tempat tidur. da la , lagi aku menaip ni, lagi sakit hati aku

bai

0 comments: