emak telefon

/ 21 January 2013 /
so, tadi , emak telefon aku. mak tanya

"bila kau nak balik?"

err,

"rabu atau khamis ni kot emak."

cuti sem da lama gila kot mula. tapi aku still stuck dekat kolej. oo, this is so bad. aku nak balik sangat2 kot. tapi dengan semua kerja berlambak. oo gosh. partner em ti em aku da la workaholic. kam on, tak perlula nak semangat sangat kot. tapi disebabkan aku ni jenis tak suka cakap kat orang, makanya aku diam ajo la.

sikap semangat dia and sometimes yang agak spooky dan menakutkan *lagi2 kalau datang bulan* membuatkan kadang2 aku takut dan malas nak tunjuk muka depan dia. kalau dia telefon aku, aku da macam  tenung dalam-dalam telefon aku. lepas tu, kepala otak berpikir,

nak jawab ke tak nak . last2 aku jawab la jugak. mana tahu ada urgent call. hurm

and another work after that. aku bukannya merungut tapi jangan la kau bagi ayat macam mengarah orang. kau pikir kau bos. okay, bukan that manusia only la. semua em ti em yang lain kot. semua gaya cakap macam nak marah je. semua gaya cakap macam busy kemain je.

hello, fine, fine, fine. actually memang korang busy jugak kan? tapi at least , tak payah nak mention kuat2 yang korang tu busy gajah. just shut the hell up and do work yang diorang bagi dekat kau. what are so fuck up. memang aku ni pun duduk goyang kaki je takde kerja.

ada jugak makan kaki dengan aku. hell yeah *rolling eyes* semua orang busy, semua orang ada kerja, jadi bila kau dapat tugas MGP, tugas KPO, tugas kau punya event untuk sekretariat, tak payah nak fuck or suck up sangat. duduk diam2 and buat kerja.

"eh? kita tak boleh buat kerja, kita ada hal lain. kita nak urus itu. kita nak urus ni."

lepas tu, aku terasa nak tampar mulut kau. kalau macam tu, baik aku je yang buat sorang2 semua ni. nak je aku sumbat selipar kat mulut orang tu. aigoo. okay, terasa jahat pulak. yang lagi satu hal, ada jugak em ti em yang suka2 nak balik bapak dia. memang tugas kau kat kolej da selesai lepas tu menyusahkan orang lain.

ada jugak kena kaki dengan aku. tak boleh nak jadi loser lagi ke? memang aku suka buat semua tugas2 dan kerja kau. bila kau dapat kerja, be responsible la sikit. memang nanti, kalau kau da bekerja, kau bagi banyak alasan.

*ludah*

aku , kalau menaip kat blog ni, mesti aku mencarut je. sebab ni lebih kurang blog atau diari aku untuk aku lepas geram. =.=' sorry readers, *entah ada entah tak* sebab korang asik nampak aku mencarut je. k la, bai. chow cin cau. till the end :)


0 comments: