entah kenapa aku tak takut

/ 29 January 2013 /
hello upper east sider! tibah. haha.

layankan Gossip Girl terlebih, tu la jadinya. baru-baru ni, setiap kali aku lalu depan kubur or ayah aku parking kereta depan kubur untuk solat jumaat, aku pandang kubur dengan hati yang kosong.

entah kenapa.

sebelum and before this, aku akan takut akan kematian and I would think, apa la perasaan orang yang ada kat dalam kubur tu. how they are feeling? diorang kena seksa ke? ke diorang tengah aman damai macam tengah duduk dalam freezer sebab diredai Allah.

I just dont know. that would what I feel late years ago. sebelum-sebelum ini. I am always feeling that way. but somehow, macam apa yang aku mention sebelum ni, bila lalu depan kubur, bila ayah aku park kereta depan kubur, somehow, i didnt feeling anything :(

kenapa?

adakah aku da tak takut mati?

sebelum ni aku asik fikirkan mati bila pandang kubur and scared about it. hello, semua orang takut nak mati :(  tapi sekarang, I am just feel lost and kosong. kenapakah??

adakah aku da terlalu banyak dosa or what? Ya Allah, adakah aku da banyak berubah? after solat also, dulu kemain panjang doa aku. tapi sekarang, pendek nak mampus seolah olah aku macam tak bersyukur. sob sobing kan weh

i need to change somehow. I need to change to afraid of death. yes, I need to afraid.

0 comments: