last person

/ 15 February 2013 /
menjadi orang yang terakhir, adalah sangat loser. itu pada pendapat aku la. paham tak maksud aku pasal Last Person. you know, bila ada apa-apa benda, kau la orang terakhir yang tahu. on any kind of story or ajak makan ke mana-mana, kau la orang terakhir yang akan di ajak.

somehow, yes, somehow, it is kind like a loser story ever buat diri aku. dalam kalangan emtiem, entah kenapa entah, dorang ni macam berpuak-puak. aku terasa macam, apa la budak-budak ni. so, A akan berkawan dengan golongan A je. B akan keluar dengan golongan B je. aku ni lebih kurang macam golongan yang tak masuk mana - mana team. hanya tengok dan lihat sahaja la.

tapi ye la, on any reason, bila dia da takde kawan, barulah, "weh, jom la keluar."

aku kadang-kadang terpikir jugak, maybe I was to loser or terlampau kasar, ah, malaslah nak pikir pasal korang, maka, disebabkan itu ke aku macam blerghh dipinggirkan

aku kadang-kadang terpikir, aku tak rasa aku ada buat salah pada diorang. kadang-kadang entah kenapa, maybe involuntary action aku yang buat diorang semua tak selesa.

aku lama-lama malas nak pikir. aku dulu selalu akan cuba jernihkan keadaan. =.=' gaya aku cakap macam kitorang tengah perang besar je kan. hiperbola sangat. kadang2, aku rasa, diorang macam okay dengan aku. kadang2 aku rasa diorang macam , ah , mempergunakan aku di saat2 akhir setelah tiada siapa untuk di ajak.

aku kadang2 tak la pikir untuk diri aku je. I was thinking about others too. by the way, cuba korang pikir kalau korang berada di tempat aku. not me. bagi aku la, aku rasa semua orang pernah rasa benda ni. dia lebih easy macam hierarki la.

maybe orang yang buat grup ni akan menafikan or whatever. but , just deep in mind, korang patut sedar, korang da buat hierarki tu and buat orang rasa lonely. macam aku. haha. sobs :(

kbai! entry yang penuh sedih lagi haru.

0 comments: